Cansuoe Mrb kizlar 6 aylik bir oglum var ve dün ögrendimki 2ciye hamileyim tabiki cok sevindim allahima sükürler olsun ama ben 2 cocukla nasil yapicam düsüne düsüne stress altina girdim benim durumumu yasiyan varmi? insallah üstesinden gelirim🙏🏼
mlsmrtgl Cansuoe günaydın öncelikle hayırlı olsun canım 🙏🏻 İkinciyi doguruncaya kadar diğeri büyümüş olur biraz . Rabbim dağına göre kar verirmiş . Üstesinden gelirsin stres yapma .
dilekgi123 Cansuoe bence cok guzel bir sey onlar beraber buyurler oynayarak 2 sene zorlanirsin sonra oturur onlari oynarken izlersin 😂😂🤗
Buseersoy Cansuoe aynı durumu paylaşıyoruz canım bende 23yaşındayım 7aylık oğlum var ve 7haftalık hamileyim🤗
Sevdasinan Merhaba öncelikle hayırlısı ıle kucagınıza almak nasip olsun bende aynı durumdayım 😊 şuan 21haftalık hamıleyım oglum on bir aylık allah bir kolaylık verir
cnslymn [benim de şuan kızım 17 aylık ve 9 haftalık hamileyim korku ve Sevinci birlikte yaşıyorum ☺️ İnşallah herşey güzel olur korkutmayalım kendimizi ♥️
Elayaz Aynı stresi bende yasıyorum vala bende 20 yaşındayım 1 yaşında oğlum var şimdide 8 haftalık hamileyim nasıl yapcam bilmiyorum 🙂
Zerya1_annesi Çoğumuz aynı durumu yaşıyor ben 3 defa tüp bebek yaptım sonuncusunda pozitif sonuç alarak kizima kavuştum şimdi 8 aylık oldu ve ben kendiliğinden hamile kaldım ikizlere şimdi 11 haftalık olduk