hlyakblt Kızlar bu sabah uyandım lavobaya gittiğim de iç çamaşırım da koyu kahverengi akıntı gördüm umarım kötü birşey değildir 😔
elif00000 hlyakblt bende 8 haftalikken olmuştu kahverengi lekelenmem doktora gittim progestan verdi onu kullandım kesildi sonra. Doktora gitmeni tavsiye ederim
hlyakblt elif00000 teşekkür ederim canım doktoruma mesaj attım tabi o sıra saat erkendi hastaneye gitmiyorum zaten özel kliniğe gidiyorum biraz dan arıcam doktorumu
020320_ 14 haftalık hamileyim 2 Li test yaptırmak istemedim. Yaptırmayanlar var mı arkadaşlar aranızda ve hiç bulantım olmadı şimdiye kadar 🤷♀️
elif00000 020320_ senin tercihine kalmis canim kan alıp bebekte genetik bi sorun var mi diye bakiyolar zaten o testler kesin sonuçta vermiyor yani