Kızlar öncelikle asla bir doktor ile yetinmeyin. Ben ığdırda öğretmen olarak görev yapıyorum ve burada secenegimiz cok az. 1 tane devlet hastanesi 1 tane de özel hastane var. Ben hem devlete gidiyordum muayene için hem de muayehanesi olan bir doktora gidiyordum. 34. Haftadan 37. Haftaya kadar hem özel deki doktorum hem de devletteki doktorum gelişme geriliği oldugunu söyledi. Sonra ben devlette dogum yapmaya karar verdim 37. Haftada. Doktor sezeryan olacagını söyledi kabul ettim normal kabul etmek istemedim cünkü hic bir sancım acılmam yoktu. Ve karar verdiğimiz gün gittigim de ebenin asla sezeryan olamayacağımı normal dogum Suni ile denenecegini söyledi kabul etmedim hemen cıktım hastaneden ç kendi doktoruma güvendim ve aradığımda ben bugün evdeyim gelemem 2 gün sonra gelirim dedi bekleyin dedi biz şok tabi cünkü o da biliyordu dırurımumuz acildi. Daha sonra Baska bir özel muayehanesi olan doktora gidelim dedik ve cok şükür ki o gün acıktı muayehanesi ve gittik ki ne ögrenelim bebegimizin basına kordon dolanmıs ve beslenememiş hareketleri de cok yavaslamıs ve hemen yatışım yapılıp sezeryana alındım cünkü normal dogum cok riskliymiş Allah kurtardı bizi kızım dün 4 bucukta spinal sezeryan ile dogdu ve 2550 gram 48 cm dogdu 😊ve cok sükür cok iyiyiz kızlar sezeryan cok da korkulacak gibi değil acıyor agrıyor ama ilk gaz ve büyük tuvalet yapıldıktan sonra rahat olunuyor. Rabbim herkese hayırlı dogum lar nasip etsin belki de biz 2 gün beklesek cok kötü olacaktı rabbim bize bagısladı. Hepimizin bebeklerini bagıslasın bizlere rabbim 😊🙏