Cupkek Sık idrara çıkma dediğimiz olay günde kaç kere olmalı ki ciddiye alıp şüphelenmeliyiz kızlar 😂 saat sabahın 7bucugu 5kere tuvalete gittim de 👀
Tugceecikk Cupkek normalde ne kadar çıkıyorsan daha çok olması yani sana bağlı benim belirtimdi bu :) birde sağ kasık ağrısı
Deletedmom316 Cupkek benim ovulasyondan bu yana kasik agrim var bu gunden baslayan goğus hassaseyetim var azicik biraz baş donmem var baş donmemi oruc olduguma veriyorum acliktandir oburulerde adet belirtisidir 🤦♀️
MinnakLiva Cupkek çok çıkıyosun her seferinde çok çişin var gibi hissediyorsun ama bi iki damlacık geliyo 😁
K1996 Kara07 canım 25 den sonra baslıyor son 3 ayda gidiyordum gece hemen odama gecip yastığa basımı koyduğum gibi bida bazen diyodum acaba ordamı uyusam sürekli geliyor insanda bıkıyor hemen cıkıp yataga gidip uyumam lazım dalarsam uykuya gelmez belki derdim ama nerdeee☺☺
Kara07 K1996 bence de öyle olmalı canım şuan idrar torbasına baskı yapacak kadar büyük değil sonuçta ☺️
Cupkek Tugceecikk şöyle su içyorum 5dk sonra içtiğimi bırakmaya gidyorum😂😂 anlamadım ya piskokojik olabilir inşallah değildir ama 😂😂😂🤲🏻
Sevgiy Ben hamile oldugumu ogrenmeden 1 hafta once hergun sabahin korunde tuvalete kosuyodum idrara ki normalde o saatlerde hayatta kalkmam. Koca hafta hergün ayni sey olunca anladim hamile oldugumu bikac gun bekledim reglim.de 2.gun gecikince test pozitif cikmisti :))
Esmakucuk123 Benim de tek nerdeyse tek belirdim sık idrara çıkma olmuştu, adetten önce bikac gün nerdeyse tüm günümü tuvalette geçiriyordum, adet de 5 gün gecikti ve test pozitifti 18. Haftaya kadar da sık idrara çıkmadan kurtulamadım