Bebegimibeklerken__ ben de 7. haftanın sonundayken 20lik dişim iltihap yaptı. diş doktoruna gittim ve kadın doğum doktorumla ikisi telefonda görüşüp bir hap bir de dişetine sürülecek jel verdiler. 2. gün sonunda iltihap tamamen iyileşti. Diş doktoruna gitmeyi, jinekologunuzla irtibat halinde tabi, ihmal etmeyin lütfen. Ayrıca doktorum 12. haftadan önce de çektirebileceğimi, agızdan aldığım ufak dozlu anestezinin bebeği asla etkilemeyeceğini söyledi. Bir de eğer çektirmezsem Allah korusun erken doğum riskinin bile olacağını söyledi. Bu yüzden 20 nisanda çektireceğim ki birkaç gün evde dinleneyim, 23 nisan tatiliyle birlikte. Çalıştığım yerde yemek problem olduğu için tatile denk getireceğim yani diş çekimini. Şu an 11+5 haftalık hamileyim bu arada