9816tt Kızlar selam 33+2 yim böyle ara ara adet sancısı gibi kasığıma ağrı giriyor ama keskin değil tatlı tatlı daha yeni adet olacağın zaman girer ya öyle . Sizde de var mi ağırlar şikayetler
_vesileaksoy 9816tt kuzum bende de o haftalarda oluyordu bebek büyüdüğünde oluyormus ama şiddetli bir hal alirsa hastaneye git tabiki ☺️
9816tt nilgun_41 bende bazen kendi kendime tribe giriyorum acaba doğum mu yaklaşıyor falan diye ondan bu postu açtım birde tecrübelilerden alalım dedim akıl çünkü biz bilmiyoruz
nilgun_41 9816tt aynen öyle doktor geçen gün dedi aşağı baskı kasılma kanama ve su gelirse dogumhaneye git dedi bu belirtiler yoksa çok kafaya takmamak lazım yoksa bende sizin gibi tribe giriyorum 😁