Merhaba kızlar öncelikle iyi geceler 33+4 olduk artık doktorun demesiyle de ultrasona göre de 34+4 bir hafta önden gidiyoruz karnım iki gündür aşağı indi ve kalçama kasıklarıma aşırı baskı yapıyor bebeğin hareketleri de sıklaştı artık dışardan kıyafeten çok net belli oluyor öyle oluyor bazen yürüyemiyorum kasıklarıma vuruyor artık son aya geliyoruz bu gibi durumlar normal mi erken doğum yapmaktan korkuyorum :(