Canım şuan bende de idrar yolu enfeksiyon kaptim çok kötüyüm özele gittim birsuru test yaptılar maliyeti fazla olduğu için sağlık ocağında yaptırdım testlerini ilaç verdi 1 haftadır kullanıyorum birazda olsa geçti rahatladım ihmal etme ben ihmal ettim 16 haftalık ta ciktiydi umursamadı kotuledim sende ihmal etme