Gull77 bana da ürtiker dedi doğumdan sonra geçer dedi doğuma 2 hafta var çok şükür rahatladım kanatasiya kadar kaşınıyordum nevresimler kan oluyordu hep , sadece vücudum için kullanıyorum sabunu , yanındaki kremi de gunduz kaşınan yerlere sürüyorum , gece yatarken de doktorun verdiği sistral kremi sürüyorum allerseti de doktorunuza sorup kullanirsaniz belki sifa olur hepsini aynı anda kullandigim için hangisinin faydası oldu bilmiyorum 🤷🏻♀️ umarım siz de kısa sürede atlatirsiniz..