Papatya4 Kzılar sizde böyle olan varmı Allah aşkına maf oldum Midem cayır cayır yanarken litre lerce su içiyorum kana kana sanki hiç içmemiş gibi korkuyorum artık ne yaptıysam geçmedi 36 haftalıgız su an iki gundur böyle :((
OzlemBigk Papatya4 bende 28. Haftadayım bende çok su içiyorum dediğin gibi mide yandıkça daha da içesi geliyo insanın suyun bi sararı olmaz bence mide yanmasına benim azar azar süt içmek iyi geliyo
Aygul01 Papatya4 Aman dikkat edin çokta su tüketimi iyi degildir kac ltr içiyorsunuz bilmiyorum ama. Soguk süt u denediniz mi? Sade sodada bazen etkili olabiliyor. Yada rennie’nin şurubu. Kurtarıcı diyebilirim :)
Papatya4 yarennn79 bana ilk aylar da sürüp vermişti onu içtim gece anca uyuyabildim midem yanması geçti biraz ama susuzulugum devam
Ayse-gul Bende öyle içiyorum iki dk sonra ağzım dilim kuruyo sanki hiç içmemiş gibi aksamda şişkinlik ten oluyom kaç gundr yemek bile yemiyorum siskinlikten
123abc Papatya4 bende 27 haftaym aynı sıkıntıları yaşıyorum 🙄ne yapsam fayda.etmiyor bu mideye ama çocuk saclandikca çok normal ne zaman biter acaba 😂😂
Papatya4 123abc Allah yardımcımız olsun valla bilmiyorum ne zaman geçer ama ne uyku kaldı ne yuZumde renk çok kötüyüm
123abc Papatya4 aynen bende öyle inşallah tez zamanda biter 🙄bende neler yaptım ama bu saç tan dolayı uyuyamaz olduk demekki 27 hafta böyle 😀
Babies16 Papatya4 saglik icaginda aclik kan sekerinize baktirin bi kac gun. Bazen asiri su istegi sekerle alakali olabiliyor