Elfk
Ireem7 ben Dr uma danıştım ödem suyu yaptm günlük 2,5 lt su şartladm içicem diye bunun bir litresi ödem atıcı suydu. Bir elma 🍏 üç dört dal yeşil nane bir salatalık🥒 soydum akşamdan suya koydum buz dolabına diğer gün içtim onu dolaptan cıkarıp hatta suyu bitince üstüne ekledim 1,5 litresini öyle içtim diyebilirim. Çok lezzetli de oluyor 😍
Onun dısında öyle iştahım var ki anlatamam çikolata falan değil de girip cıkıp ağzıma bişeler atıyorum meyve genellikle ama abur cubur da yemiyor değilim🙊🙊 bu ara çekirdeğe sardım mesela iki üç hafta önce cipse sarmıstm ama enn büyük tavsiyem pide somun ekmek değil de dilim ekmek almak a101 yada soktan alıyorz kepekli. Akşam yemeğinde ekmek yemiyorum ama zaten yemezdm oldum olası ekmeği sevmem ben tatsız gelir. Akşam yemeğinde mutlaka çorba için ve biraz fazla koyun corbayı böylece yemeği azaltmış sıvı tüketmiş olursunuz 👏👏“kabızlığıma çare oldu diyebilirim” erken doyuruyo çorba tıkıyor bi nevi bulgur pilavı da cok tüketiyorm ilerde emzirme için bana faydası olacak 26 haftadayım şimdiden süt geliyor 😇🙊
Ha bir de şimdi iftardan sonra biz eşimle sahura kadar oturuyoruz acıkıyorum ama ona eşlik etmiyorum elma yiyorm. Az yağlı diyet kek dolabımdan eksik olmuyor cok ac olursam uyuyamam da öyle bişeyim var hemen bir dilim kesip yiyorm baya faydası oldu 7 haftadır 1 kilo bile almadım.
Çok uzun yazdm ama uyumadan 20 squat demişti Dr bana eşim de duydu bunu uyumadan yaptırıyo kaçamıyorm ondan
İnşallah faydası olur