Kudret123 Merabalar,bebegım erkek benım şuan son ayın içindeyım.Erkek bebek hep dokuz ayı doldurup,on gün geçmi doğar; arkadaşlar?
Zeyneb51 Kudret123 cnm o insandan insana deisiyo galiba benim kızım 43 haftada doğdu bakalım belki oğlum erken gelir 🤣
Wonderanne Kudret123 kizlar da geç gelebiliyor bir arkadaş 39u geçti kanama olmasa beklerdi suniyla doğurdu kuzenimin eşi de 39u geçiyor bebek anca donmeye başlamış o da kız bence bebeğe bağlı 🤷
Oykukilinc Erkek bebek geç gelir diye biliyorum kuzenim de 40haftayi doldurdu gelmedi sezeryanla aldılar,ben de erkek bekliyorum bakalım kaçıncı haftada gelecek paşa
Askresi Benim arkadaşımın ikiside erkek ikiside 36 haftada doğdu şuan benim de 36+2 bakalım ne zaman doğacak 😊
Hbts Kizim 42. Haftada dogdu oda acilma sanci yoktu. Dr cati muayenesi yopti kanama 1 gun durmayinca zorunlu sezaryene aldi yani o kisiden kisiye degisiyor erkek kizla alakali degil bakalim 2. Bebegim nasil olck gerci o sezaryen olacak haftasi belli
Gaazell Kudret123 Bende en çok bunu merak ediyordum. Umarım vaktinde gelir çünkü bütün planlarımı ona göre yapıcam 🙏