Eşim polis evde yok görev yeride çok uzak ailemden uzağım uzanırken biranda ıslaklık hissettim lavaboya kalktım su aktı önce sonra sumukumsu bir akıntı geldi doktorum cevap vermiyor sizce eşim gelene kadar beklersem doktora gitmek için sorun olur mu tek basimayim ne yapacağımı bilemedim 36.haftaya yeni girdim akıntı mi suyum mu hiç agrimda yok ayrıca