Busraarsub canım ben muzaffer hocaya gidiyorum ve kısaca sana hikayemi anlatiyim.3.5 senedir benim çocuğum olmadı bir tane de düşük yaptım ve adanada gütmedim dokt kalmadı.Birinin tavsiyesi üzerine muzaffer hocaya gittim ve bana yumurta takibi yaptı tedavimin 3.ayında hamile olduğumu öğrendim duyunca şok geçirdik bu kadar kısa sürede olacağını ummuyordum ve tabiki Allah nasip etti oldu çok şükür.Dokt bence hastalarına önem veren hamilelik takibini ve intertilite tedavisinde gayet güzel takip ediyor hastalarını evet hastaları çok olduğu için hastalara kısa surede muayene ediyor ama aklına takılan sorular da seni bilgilendirecek kadar cevap veriyor ben ayrıca doğum yapan akrabalarim komşum var elinin çok hafif olduğunu da duydum.Yani insandan insana değişiyor senin umduğun şeyi ven ummam benim umduğunu sen ummazsın ama benim gözümde muzaffer şengül çok iyi bir doktor