Seah benimki sadece ilk başta yapılan tahlillere burada pahalı olur devlete git demişti. Onun haricinde ilaçlarımı özel ilaç vermiyor. Sadece prilam dr kullanıyordum bi ara onu özelden yazıyordu. Ama sonradan öğrendim sigorta karşılıyormuş 😂 sağlık ocağı bile yazıyormuş meğer