Esfdnc Kızlar sizde uykusuzluktan muzdarip misiniz ? Ancak hoplayıp kalkıyorum kalbim güm güm ve gün boyu da gözümden alıyor uyku dua ediyorum dua okuyorum ama uyku olsa da uyuyamıyorum sizce neden ?
Serifeisitmir Esfdnc canım o bende de var gece hiç uyuamıyorum sabah 7 yi buluyor uyumam sonra 11 gibi uyanıyorum uykum olsada uyuamıyorum ben hamilelikte bağladım ama
Serifeisitmir Esfdnc oku canım sürekli esin annen fırsat buldukça okusunlar ben eşim okuyunca beno rahatlıyorum
Esfdnc Serifeisitmir sağol canım herkes okuyor tavsiye veriyor ama yok kendimde okuyorum namaz kılıyorum ancak o şekilde rahatlıyorum
Esfdnc Amin veriyor aslında ben çok sabırsızım Yoksa Rabbim her şeyin en güzelini en özelini veriyor bizlere de işte anlayana