sukayhanacar 123hhh canım 2 aydır adet olmamışsın test yaptın mı ? son adetim benim de 20 şubat 10+3 hamileyim. eğer hamileysen bir an önce bi doktora git
Erdeminannesi0219 123hhh benimde 26 Şubat herkeste belirti aynı olmuyor bende sadece göğüs şişliği var başka bişey yok. Ama maşallah insan merak eder bi test yapar bacım 😂bi git bakıl kalp atışı matışı bişey duy deki ha ben hamileymişim ondan sonra gitmezsen de anlarım 😂🤣
Bahriye06 123hhh 7 şubat son adet tarihim 4 gün geçince sağlık ocağında kan testi yaptırdım. Siz çok rahatsınız kesede bebek varmı , kalp atışı varmı, 2li tarama zamanın yaklaşıyor pazartesi sağlık ocağı nasıl bi kan verin 😇
Yasemin0728 123hhh canım benimde en son 17 Şubat’ta adet olmuştum bı daha da olmadım ve Mart ayının sonunda ve nisan ayinin ilk haftasina kadar toplam 4 tane test yaptım hep negatif çıktı adet düzensizliği de var bende ama 2-3 gün sona tekrar yapicam test bakalım ne cikicak
MMelike123 Canım benimde 12 şubat şuan 11+4 hafalık hamileyim reglim 5 gün gecikmişti tesadüf hastanede kan verince öğrendim 😊
Nursah07 8 Şubat benim 12+1 günlüğüz😄 belirtilerim aynı adet belirtisiydi, adetimi bekliyordum 3 gün gecikince test yaptım😄
Erdeminannesi0219 sukayhanacar hamile olsa anlardı zaar bu zamana kadar ne bilim göğüs şişliği her kadında oluyor nerdeyse yada bi bulantı kasık batması vs vs 😂haybeye yaşıyor kadın🤣
123hhh Erdeminannesi0219 gittim ama gebelik yok sonuç 0 ckti ama regli degilim hala 3 ay olcak böyle olmazdi
sukayhanacar Erdeminannesi0219 valla canım şaşırdığım için duruma biz 1 gün geçince test yapıyoruz direk keşke böyle bi rahatlıkta yaşasak😂
123hhh Yasemin0728 ben kan verdim onda 0 ckti ama hala adet olmadm gelmiyor az daha gelmezse 3 ay olcak
Erdeminannesi0219 sukayhanacar valla psikopatlarla doldu forum 😂biri yazar adetime 10 gün var test yaptım bakın sonuç ne 😂biri adeti haftalarca gecikir tınlamaz 😁 adetin geçsin 1 2 gün geçsin yap testini kurtul ne bu paranoyaklık 🤣
123hhh sukayhanacar rahatlık değil artk yapmaktan negatifinden yoruldum üzülüyorum o yüzden ve yine negatif ckti cnm 0 ckti sonucun ve adet olmadm niye gelmiyor kafam karfsti az daha gelemzse 3 ay olck
sukayhanacar zuleyhaaysel ay ne güzel💜 sağlıkla gelsin inşallah evlatlarımız🤲🏻🌸 Valla bakalım kesin 26 sı mı gelcek meraktayım akrep mi olcaz yay mı😂
sukayhanacar Erdeminannesi0219 ay böyle rahatlıkta olanların başına valla hiç bişey de gelmiyo. insan hamile olmasa bile neden adetim gelmiyo ne sorunum var diye bi gider kendine baktırır. pes diyorum 😂
123hhh Erdeminannesi0219 negatif gormekten aetk bunye kaldrmyor uzuluyorum bak yine negatof ckti 0 sonucum ben daha napaym az daha gelmezse 3 ay olck uzulmeyimde napaym.bekeldimde noldu yine sonuç yok
caglanurcagla 123hhh oha benimde 23 Şubat 10 haftalık hamileyim bu kadar meraksız gamsızmısın gerçekten iyi doğurunca haberin olur belki
123hhh caglanurcagla yok zaten kan verdim 0 ckti olmuyor her ay geçildiğinde bakkaldan skldm sonuca üzülüyorum bu ayda bekliycem dedim ama yine sonuç yok ve hala regl olmadm niye olmadığına stres yiyorum acaba niye gelmiyor diye az daha gelmezse 3 ay olck niye gecikiyor onu merak ediyorum şimdide virüste var gidemiyorum