Mevsim36 Esranur2 16 da öğrendik erkek dedi doktor ama ne Çocuğumu görebildim ne soru sorabildim şu virüs yüzünden doktorlarında psikolojisi bozuk sanırım kadın geçiştirdi oldu bittiye geldi. Bide amniyotik band sendromu dedi ne olduğunu soramadım sonra internetten öğrendim
Esfdnc Benim ikiz ayrıntılıda net gördü ikisini de doktor 20. Hafta sağlıklı olsunlarda cinsiyet önemli değil canım
Seda1208 Ben de 17+4 haftalığım geçen çarşamba gittim kız bebek geliyor dedi ama inşallah ayrıntılı da değişmez 🤗
yumukeller 17 haftalık olduk bizde bugün. 13. Haftamda %95 kız demişti bugün %100 dedi. Rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 😊
Gunsss 17+3 teyiz bizde oğlumla 💙 12. haftada erkeğe benziyor dedi doktorum 14 te pipiyi net gördük 😊
020320_ 14 haftalık hamileyim 2 Li test yaptırmak istemedim. Yaptırmayanlar var mı arkadaşlar aranızda ve hiç bulantım olmadı şimdiye kadar 🤷♀️