Mrvvrm 35 haftalık hamileyim canım deli gibi un yemek istiyo.gidip gelip un kaşıklıyorum.istemsz bi şekilde canım istiyo.bebe2ğ bi zararı olur mu
hilal-ali32 Mrvvrm bi meyvenin ağacını ısırmak istiyorum bende günlerdir. Meyvenin ne olduğunu yazmıyorum canı çeken olur diye ama ben meyvesini değil ağacını yemek istiyorum
1Anne_ Mrvvrm 🤣ay allah iyiliğini versin cnm ye bari ne zararı olucak en fazla kilo alırsn bol bol da su iç boğazına yapismasn
sukayhanacar deletedmom126 ay tarhana çorbasının yanında ye asıl ben yıllardır öyle yerim patlıcanı valla çok güzel oluyo😂