Tgcycl canım benim pcos ,gebe kalmadan son 5 ay önce oluşmuştu .daha önce yoktu çünkü eminin.2 ay klomen kullandım sonuç alamadım.,doktor değişip özel hastaneye gittim.orrdaki doktorum gebelige engel değil ama bir hsg çekelim önce olmasa ,çatlatma iğnesi ile devam ederiz dedi .o ay güzel ve bir adetini söktürüp kistleri felanda temizleyelim vede folik asit başlayalım.ertesi ay( hsg )çekelim dedi.o ay adetim ilaçla çok iyi soktu kistler temizlendi ve hsg çekildim hsg den sonrada 2 ay dene kendiliğinden muhtemelen olacaktır olmasa iğne ile denerz dedi ve öyle oldu ,hsg sonrası bir ay sonra hamile kaldım.zaten kilolu değildim normal kiloda biriydi..,hsg filminin yumurtalıklar üzerinden de iyi bir etkisi varmış hiç bir ilaca gerek kalmadan kendiliğinden hamile kaldım yani pcoslar hamile kalamaz diye bir şey yok…