N1ccn Selam anneler ve anne adayları 💐 17. Haftadayım , pregnom ve gynoferon kullanıyorum, gynoferonda 2. Kutuya geçtim, pregnomdada 2. Kutuya gecmelimiyim. Şehir dışında köydeyiz doktora gidip soramıyorum da
[silindi] N1ccn 12. Haftadan beri bende pregnom kullanıyorum doktorum bittikçe almamı söyledi doğuma kadar kullancakmışım. Yine de siz hastaneden doktorunuza ulaşıp sorun isterseniz🌸