FrdCn Kızlar 8+4 günlük hamileyim ama şimdiye kadar hiç mide bulantım olmadı desem yeri var sizde durumlar ne? Böyle olunca aklıma sürekli olumsuz şeyler geliyor 😔
Rabia95 FrdCn benim 6. ve 8. Hafta arasında oldu 12. haftadayım şu an hiç mide bulantım yok, hafif hassasiyet var kokuya karşı. Yat kalk dua et valla çok çok zor bir durum o 2 haftada 4 kilo verdim. İnşallah hiç olmaz sağlıkla bebişini alırsın kucağına 🙏🏻😇
Emk5341 FrdCn valla öte beriye çok demeyin bunu. Maşallah subhanallah. Allah nazarlardan saklasın. Elimde değil kıskanıyorum böyle hamileleri. 34+3 üm bir gün bile dinmedi bulantım. Sizin haftanızdayken de yatağa bağlı yaşıyordum bulantı ve kusmalardan.🤪 Hiç aklınıza kötü şeyler getirip moralinizi bozmayın, benim çıkarmadığım hamileliğin tadını siz çıkarın inşallah.
Fatmagnnc FrdCn 20+6 haftalık oldum şu ana kadar toplasan 5-6 defa anca midem bulanmıştır o da çok aç kaldığım zamanlar oldu bence biz şanslıyız hiç endişelenme ☺️
FrdCn cilem01 içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim mutlaka herkesin aynı olmaz bu süreç ama insan ister istemez sorguluyor kendini. İnşallah sağlıkla kavuşuruz 🙏🏼
FrdCn cilem01 içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim mutlaka herkesin aynı olmaz bu süreç ama insan ister istemez sorguluyor kendini. İnşallah sağlıkla kavuşuruz 🙏🏼
esrauner haftama giriyorum.. koku hassasiyeti var sadece bende hiç midem bulamadı diyebilirim. endişe etmeyin. herkesin hamileliği farklı oluyor
FrdCn Tomrisme genelde aşırı mide bulantısı olan yorumlara denk geldim hep o yüzden ister istemez acaba diyor insan. İnşallah sağlıkla kavuşuruz 🙏🏼
Cakil01 İlk hamileliğimde de, 2.sinde de (şuan) hiçbir zaman hiç bulantım, hassasiyetim, şikayetim olmadı. Aslında nadir bi durum ama olabiliyor işte. Şanslısınız :) Panik yapmayın keyfini çıkarın
Yoncayadi Bende 14 haftaya girdim hala masallah bulantm hic olmadi sadece 7 8 9 haftalarda kokuya hassasiyet ve isthah kapanmisti oda gecti allaha şükür masallah diyelm birbirimze nazar degmesin🙏🙏
Melodixxx FrdCn inş erken konşma olmaz😂çinkü bazılrında 12. Hafta yada sonraki haftalarda başlayabiliyor tabi hiç bulantı kusma yaşamayan şanslı kişilerdende olablrsnz ki inş öylesinzdr 20 haftalık oldum hala bulantı ve kusmalara devam hamilelik deyince içim sızlıyor allah affetsin bence sizde korkup tadınızı kaçırmaynda hamileliğinizn tadını çıkarın 🙏🏻
FrdCn Melodixxx zaman ne gösterir bilemem tabi 😊 allah yardımcınız olsun sizinde umarım tez vakitte geçer bulantılarınız 🙏🏼
55555 FrdCn 21.haftadayım bu zamana kadar hiç midem bulanmadı o yüzden iştahım çok açıldı 9 kilo aldım çok rahat geçirdim sende dikkat et o yüzden canım