Kızlae ben 7 yıl önce fissür(popoda yırtık) ameliyatı oldum vepek başarılı geçmedi iyileşmem çok uzun zaman aldı neredeyse bir sene her tuvalette ağladım iyileşmem iki seneyi buldu ve şuan 39 haftalık hamileyim normal doğum istiyorum ama çok korkuyorum ya tekrarlarsa diye normal doğum bu bölgeyi nasıl etkiliyor acaba çok zorluyor mu popoyu en büyük korkum bir kaç doktorlarla konuştum çok net şeyler söylemediler deneyimlerinize ihtiyacım var ?