Yasemindursun Doruk1234 evet hassasiyet var ama kasiklarimda inanilmaz bi agri var adet agrisida degil hamile olabilirsin ondan agri olur diyolar bilmiyorum
Gamzebydmr Dr.stres yapma dedi hiç bir sorunun yok dedi Ben ilk hamilelikte evlilikten 9 ay sonra kalmıştım 2.hamileliğimde 1 gün içinde kalmıştım vardır bir bildiği Rabbimin. Rabbim bu mübarek ay hürmetine inşALLAH tez zamanda dualarımızı kabul eder😊
Doruk1234 Gamzebydmr aminnnn canım inşallah hayırlı eli ayağı düzgün akıl sağlığı yerinde evlatlar nasip etsin 🙏🙏🙏
Mmmerve123 Doruk1234 o zaman bilmiyorum olabilir canım normalde en erken 6. haftada başlar diye biliyorum Benimde öyle oldu. Hayırlısı olsun hakkında
Muhabbat Benimde öyleydi ama olmadı adetim test yaptım işte pozitif çıktı inşallah senin de öyle olur cnm isteyen herkese nasip olsun aminn