Rabiaagk ben de ilk haftalarda kiymadan tiksiniyodum, bi gun 14.haftamdayken taa ocak ayinda kayinvalidemler kiymali biseyler yapmisti. Istemeye istemeye yedim ve tansiyonum atesim cikti midem bulandi saatlerce ayaklarimi dikip uyumustum. Belki ondandir ama su donemde hafife almamak lazim. Atesini takip et canim, bi ates olcer varsa iyi olur. Ona gore yarin gidersin ya da pazartesiyi beklersin. Her ihtimale karsi maskesiz gitme, doktorunun yaninda da cikarma. Insallah sadece tiksinmeden kaynaklidir gecmis olsun 🙏🏻