Kezban1354 39 haftalık hamileyim ara sıra kasık ağrım oluyor gerçek doğum sancım ne zaman başlar ki 🤔
Ummugulsum_44 Kezban1354 3 gün önce doğurdum doğum sancısı ise ilerlediğinde dayanamazsın anlarsın doğum sancısı mı değilmi bide dakika tutun kaç dakkada bi gelip gidiyor
ilkanneligim Bende aynıyım 39 olduk gelen gidem yok kasık ağrıları var ama sadece okadar ve bacak içi ağrısı
medine_altntss22 ilkanneligim bacağınızın neresi ağrıyo acaba benimde dizimin arka kısmına ağrı girio ayağa kalktığım zaman dayanılmıyavak derecede sizinde o şiekild emi normal mi merak ediyorum
ilkanneligim medine_altntss22 bacak aralarım acıyor benim sanki hamlanmışım çok yürümüşüm gibi halbuki hep yatıyorum yaa korona yüzünden yürüyüş de yapamıyorum çok kötü oldu yürüyememk
medine_altntss22 ilkanneligim anladım duyduğuma göre o kısımların ağrıması doğum belirtisiymiş ama bilginiz olsun dedim
ElmiraH 39+1 hamileyim iki gündür sol taraf belim inanılmaz ağıryor bacağıma vuruyor ağrı neden acaba bilen yaşayan var mıdır 😔