Kubra17 D27777 https://www.google.com.tr/amp/s/www.gebe.com/gebelik-haftasina-gore-kac-aylik-hamile/amp burdan bakabilirsin canım
Busegulce D27777 canım hamilelik+ diye bir uygulama var onu indir orda kaç aylık olduğunu gösteriyor bende bu hafta ay hesaplamarını hiç sevmiyorum bence senin 5. Ayın bitmiş 6. Ayın içindesin yani beşbuçuk sanırım 🤗😅
D27777 Busegulce aynen 😂 benimde hesaplamama göre 5 bucuk ama bu sefer uygulamada doğuma 123 gün var yazıyor yani 4 aya denk geliyor 😂 o zaman 5 ay olmuşum yeni ah bilemedim ki 😂😂
Busegulce D27777 az önce bende bir post açtım hafta hesaplaması diye 35+1 35. Mi 36. Mı hafta diye 😅😅😅
D27777 Busegulce aynen ya cok karışık gercekten ben bitürlü anlamadım gitti 😂😂😂 senin az kalmış ne güzel Allah Bi avazda kurtarsın inşallah 🙏🙏
Ftmnrr aysegzr_aslan 25+5 oldugunda 6 ayını tamamlamıs 180 günlük olmuş olacaksın canım 7. Ayından gün almaya baslayacaksın
Ftmnrr Hafta ve ayların karısma sebebi 4 haftanin 28 gün olmasından kaynaklanıyo ayı 30 gün olarak baz alıp artı iki günü ekleyerek hesap etmek gerekiyo 4+2 oldugunda bir ayı tamamlamış oluyoruz 8+4 oldugunda iki ayı bu sekılde 2 gün atarak gidiyo canım