Bahargibi Kızlar sabah 11 den beri ağrım var geçmeyen ve saat 6 gibi nişanım geldi şuan da sıklıkla ağrım var hastaneye gittik bir parmak açıklık dedi yeterli değil git evde çek sancını dedi şuan ara ara kahverengi akıntı geliyor ebe de sabah mutlaka ağrın olmasa da git dedi 40 haftayı doldurdun başlangıç var dedi buna benzer bişey yaşayan hanımlar biraz yardım
Mehtapca06 Bahargibi benimde akşam altıda nişanım geldi ama sancılarım çok sık değil diye bekliyorum eğer sıklaşırsa sahurdan sonra gidicem
MinnieMouse Bi avazda saglikla kucagina al insallah 😍 ay cok heyecanli kavusma vaktiniz gelmis. Benim daha bir bucuk ayim var ama bildigim kadariyla sicak dus iyi geliyor. Dusun altina girip beline dogru tutmak hem rahatlatir hem acilmayi kolaylastirir. Hurma yemek de acilmayi kolaylastirirmis.
MinnieMouse Esin ellerinden tutarak squat hareketleri yaptirabilir. Beraber otur kalk yapin o da acilmayi destekler 🤲🏻
Bahargibi Mehtapca06 işte benim vardı kontroldede söyledi ara ara şiddetli sancıların ama açılman yok dedi iyice çekiceksin yani açılcakmış baya
Mehtapca06 Bahargibi inşallah neden olmasın artık doğsun sıpalar millet 36/37 de doğuruyor ben 40 bitirdim 😂
Kedili_Anne Eğilip kalkmak, varsa plates topu üzerinde hafif hareketler yapmak, duvara elleri dayayıp çömelmek, sıcak duş vb yazanlar çoktu :) ben sizin yerinize heyecan yaptım. Tecrübem yok ama bunlar iyi geliyor yazanlar vardı. Bir avazda kavuşursunuz inş 🌸
Mehtapca06 Eylul_ valla öyle artık suyun iyi falan dediklerinde neden iyi keşke az olsada alsalar diyordum bakalım bu sefer ne olacak 😂