Arkadaşlar iyi akşamlar. 26 haftalık hamileyim. Gebeliğin yolunda gidiyor .herşey olması gerektiği gibi olduğunu söylüyor doktorum .bebeğim de uyanık olduğu zamanlarda gayet hareketli. Ancak seslere tepki vermiyor gibi hissediyorum. Bunu nasıl deneyebilirim ve öğrenebilirim yardımcı olur musunuz 🤔