Zeyha1 Oruçta tutuyorum öyle 3 litre falanda su içmiyorum hatta eşim kızar az su içiyorum diye ama bu kadar sık idrara çıkmak beni endişelendiriyor sizce normal mi acaba nerdeyse yarım saatte bir tuvalete gidiyorum
Degisken Zeyha1 1.5 litre zor içiyorum ama tuvaletteyim.suyun miktarı değil bebeğin baskısı yüzünden tuvaletteyiz
Mervesam Zeyha1 bebek meshaneye baskı yaptığı için oyle sık tuvalate çıkılıyormuş canım benimde öyleydi şuan 26 haftalığım şimdide midem çok fena mideye doğru sıkıştiriyomus şimdide😊
Hera1206 Bende aynıyım 22 haftadayım bazrn 15 -20 dk da bir gidiyorum. Ve her gidişimde saatlerce yapmamışımda yeni yapıyormuşum gibi🙈 normal herhalde bende doktora gittiğimde soracağım.
Zeyha1 elcinsadem Çok sık değil bazen tuvalete çıkınca kasıklarım rahatlıyor ya sanki o sırada bi sancı hissediyorum
Zeyha1 Mervesam Benim midemde şöyle en ufak yediğim şey sanki çok yemişim gibi beni şişiriyor şişkinlik ten uyuyamiyorum artık sinir oluyorum 😆
Sedos59 Zeyha1 21 haftalığız aynı şey bendede var 10 15 dk da bir wc gidiyorum 😀bıktım valla fazla su da tüketmiyorum