24 haftadan sonra yapabilirsiniz bence. O haftadan sonra bebeğiniz yaşam sınırını geçmiş oluyor. Bebeğiniz sizin vücudunuz dışında da yaşamını sürdürebilir demek bu . 6 . Ayı doldurmanizi tavsiye ederim. Travel sistem Bebek Arabası almanız iyi olur. Ben aldım duruyor. Hastaneden çıkarken ana kucağına koyucam. Kolaylık oluyor. Arabayı hemen kullanmayi dusunmuyorum.