Hafsaclk 35.haftamda kanal tedavisini yaptırdım, lokal anestezi ile(adrenalinsiz olması lazım anestezi). Ondan önce herşey denedim hiç birşey fayda etmedi. Hatta geçici dolgu da yaptı bir Dr, sadece dişimi kapattı, 2ay Sonra ağrı daha şiddetli döndü. 3-4 hafta denemediğim şey kalmadı ve sonunda, ağrıya dayanamadım, kanal tedavisi yapıldı. Çok ataştırdım, çektiğimiz ağrı bebeğe kat kat zararlı aldığımız anestezi iğnesinden ve kanal tedavisinden.