Merdgn bende de baya ağrı sancı olmustu ama kalbi durmadan önceydi o hafta hesaplaması yapmıstık cünkü gaz sancısı gibiydi gaz cıkardıkça rahatlamıstım onun dısında benim de hiç belirtim yoktu yani ne kanama ne başka bişey. şuan 2. ye hamileyim bu sefer üstüne düşmüyorum Allah nasip ettiyse her şekilde gelicek zaten