1989-- Merhabalar 27 haftalik hamileyim ve 2 gündür acayip mide yanmalari başladı bogazim çok acıyor sizlerdede oluyor mu nasıl önlemler alıyorsunuz :(
Rumeysamutlu 1989-- benimde o haftalarda başladı gaviskon şurup çok iyi geliyordu reçetesiz alabilirsin ama acil çözüm olarak soğuk süt iyi geliyor bana
Ebru0714 1989-- ben 22 haftalığız bende çok kötüyüm iki gündür süt içtim bana fayda etmedi pazartesi gaviskon alım bende. Umarım biran önce geçer hepimizinki🙏
civcivimmm 1989-- ahhh reflüü ahh 2.5 aydırr anam ağladı öksürmektenn kusunca rahatlıyom biraz azıcık yemeği kaçırayım sabaha kadar öksürüyom yaşam kalitem 0 resmen 😔 bana gavisgon fayda etmiyo rennieduo kullanıyom
Psikolog-anne 1989-- canım ben şurup kullanmak istemedim, bir bardak suya bir çay kaşığı karbonat çok iyi geliyor bana, süt falan yaramadı maalesef öneririm😊
1989-- Rumeysamutlu çok teşekkür ederim şimdi bir tane gaviskon hapın 4 de 1 ini aldım artik dayanamaz oldum cok kötü yanıyor bogazim :(
Eylul_ 1989-- soguk süt bana da dedilef bendr ictm bogaz enfeksiyonu oldm.öksurugmu bi türlü geçiremedm
Miniksusam93mr Ben de 27yim. 27 oldgumdan beri yanma basladi hic bilmezdim cok kötüymüş. En cok acikmaya başlaynca oluyo alev aliyo. Gaviskon ,rennie iyiymis .birde eski yorumları okudm yeşil mercimek iyi gelirmiş .ılık süt birde. Gecmis olsn Insllah.
1989-- Miniksusam93mr bendede aynı sekilde bir anda oldu boğazım alev alıyor gibi yanıyor doktora gitmeme bir ay var bunun icin arasam mi bilemiyorum sormadan ilacda kullanmak istemiyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun insallah :(
civcivimmm 1989-- evet canım kbb doktorum gaviskon yazdı o ilk teşhisi koydu aynı zamanda nexium diye mide ilacı yazdı kadın dopumcum gavisgonu kullanma dedi ama ben denedim uinede fayda etmedi çoğu kişiye fayda ediyo gerçi ama bende etmedi kadın dopumcum renniduo yazdı o beni baya rahatlatıyo ama açıkçası yediklerime aşırı dikkat etöeye çalışıyorum az az sık ve kuru yağsız şeyler yemeye özen gösteriyorum
Bademlii 1989-- ben daha 14. Haftadayım bende de başladı bogaz yanması ve kaşıntısı cok kötü gerçekten dayanamıyor insan :( cok erken sanırım daha
1989-- Bademlii ya gerçekten cok erken başlamış benim 14. Haftadan 27. Haftaya kadar hersey cok güzel geçmişti bu reflü başladı :(
Ruby 1989-- ya bana hep çiğ yeşil mercimek ye demişlerdi ben hiç denememiştim taa kii dayanamayacagım sekilde mide yanmam geçmeyince.. Eğer tesadf degilse hafifletmişti:)) böyle 10 tane fln mercimegi alın çiğneyin tıkır tıkır:)
1989-- Ruby acaba biraz haslayip mi yapsak dislere zarari olur mu sert ya bide hangi saatlerde yiyorsun mide yanmasi baslayinca mi
Bademlii 1989-- ben her şeyi cok erken yasıyorum 😢 kansızlık var bende yıllardır doktor hamileliği öğrenir öğrenmez verdi kan hapını ama işe yaramıyor gün boyu halsizlik terleme çarpıntı ne ararsan var geçenlerde bayılmışım 😢
Ruby 1989-- yok bende öyle korkarak yemiştim ama çok çok sert degil beyaz leblebi kadar:) ben yanmaya başlayınca yapmıştım bir salatalık çok iyi gelmişti
Ruby 1989-- inşallah cnm ama doğal yollarla çözemezsen gaviscon veriyor drlar hiç bi zararı yok diye biliyorum 🙏
1989-- Ruby aynen canim olmadi bende şurup alacagim bide arkadaşın biri su içerisine karbonat katip iciyormus onuda deneyelim