Yamangiller tabi bu söylediklerime ek olarak aşısını düzenli yaptırıp, düzenli temizliğini bakımını yapmanız durumunda hiç bir sakıncası yok. Bebekli evde kedi varsa en önemli olan tuvaletinin her gün temiz tutulması. Kedinin ya da köpeğin aşıları tamamsa ve dışarıdan başka bir hayvanla temas halinde de olmazsa ne bizlere ne de çocuklarımıza hiçbir zararı bulunmamaktadır. Benim kendi doktorumunda kedisi vardı. Hiçbir sakıncası yok hayatınıza devam edebilirsiniz dedi😊 zaten demeseydi de doktorumu değiştirirdim kedimi vermezdim😅