Ben de bugun 27+1 oldum. Benim genel olarak zaten hamilelikte allaha sukur pek sikintim olmadi inslah ilerisi icinde oyle olur. Ama son2 haftadir sabah kalktigimda ellerim ve ayaklarim sisiyor, hamilelik yastigi kullanmama ragmen donerken kalkarken biraz sikinti yasiyorum . Onun disinda tatli istegim tum hamilelikte vardi ama su siralar daha da artti, yuruyus yapmak istiyorum cunku hamile kalmadan once kendime soz vermistim hergun yuruyus yapicam diye ama malesef tutamadim artik bugun kesin basliyorum🤪 cunku dogum korkusu sarmaya basladi, azicik hareketli olayimda kolay olsun diyorum