Byzb1 Benim ağzım yandı e bebek internet alışverişini bıraktım kimse de almasın .Kartımı yanlış dedi bir daha girdim meğer iki kere aynı siparişi onaylamışlar iki kere karttan para kesildi toplam 400 lira.Telefon açmıyorlar sürekli meşgul oluyor saatlerce bekliyorum sıra gelmiyor müşteri hizmetleri berbat ötesi .Aklı olan alışveriş yapmasın çok pişman oldum