muhendisanne38 Evett artık bende anne oldum kuzumu kucağıma aldım çok şükür🤲 Onu öğrendiğimde 5 hafta 5 günlüktü mercimek tanesi kadardı 🥰 daha sonra bazı sıkıntılar yaşamaya başladık (anlatıp moral bozmaya gerek yok) ama kuzum direnmişti beni bırakmamıştı 🤲 Rabbim’e şükürler olsun çok rahat bir hamilelik geçirdim mide bulantısı falan nedir bilmedim. Taa ki miniğim 35. Haftada kanala tamamen yerleşip erken gelmeye kalkana kadar 🤦🏻♀️ Doktorum doğması halimde sıkıntı yaşamayacağımızı gelişiminin gayet iyi olduğunu söylemiş olsa da içiniz hiç rahat etmiyor. Doğumu ertelemek için Protestan kullandık 1 hafta. Ama benim miniğim hâlâ aşağı inmeye devam ediyordu gelecek inat etti 😁 artık son haftalara giriyor sancılarım artarak yoklamaya başlamıştı. Her hafta kontrol nst derken 37+4 olmayı başardık 💪 bizce normal bir rutin kontrol iken meğerse doğuma gidiyormuşuz 🙈😊 neyseki her şeyimizi hazırlayıp arabaya koymuştuk 😃 suyum da azalma olduğu için aynı gün içinde yatışım yapıldı ve hemen suni sancıya başlandı (28 Nisan’da) 5 saat kadar suni sancı verildi ama bende tık yok 😁 doktorum şoklarda 😁 baktı olmayacak suni sancıyı kesti beni 1 gece dinlendirdi. Ertesi gün tekrardan başlandı suniye sancıya. Bu seferde 3 saat geçmişti ama yine tık yok 😂 doktor iş başa düştü diyerek keseyi kendisi patlattı ve işte o an kendi sancılarım başlamıştı 😊 saat 10:30 da başlayan sancılarımı pilates topu üzerinde hareketlerle belden aşağımı sıcak su ile rahatlatarak 13:56 da miniğimi normal doğum ile kucağıma aldım🤲👩👦 Şimdi evimizde süt kokulum ile birlikteyim. Rabbim isteyen herkese nasip etsin hamileleri de bir avazda kurtarsın🙏 uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏
Busegulce muhendisanne38 canım sağlıkla büyüt bebeğini 🥰 benim kızımda doğum pozisyonunu almış sanki kafası vajinamda gibi hissediyorum acaba kanala tam mı yerleşti doğum için 2 hafta demişti doktorum daha mı erken gelicek ki
zumra2020 Gözün aydın canım Allah analı babali büyütsün inşallah. Rabbim uyan hayırlı sağlıklı ömur nasip etsin 😇🌸🤲
zumra2020 Gözün aydın canım Allah analı babali büyütsün inşallah. Rabbim uyan hayırlı sağlıklı ömur nasip etsin 😇🌸🤲
ENA Hayırlı uğurlu olsun😊 bahtı açık olsun yavrunuzun🤗 bir sey soracağım size 35. haftada kanala girdigini siz hissetiniz mi? Yani fizyolojik bir fark oldu mu? Daha sık idrara çıkma, sancı, kasıklara basınç vs. gibi hissedilir bir fark?
muhendisanne38 ENA amin inşallah teşekkür ederim 😊evet hissetmiştim aslında. Belimden sancılar giriyor nefesimi kesiyordu idrara sık çıkıyor ve vajinamda baskı hissediyordum
muhendisanne38 Busegulce teşekkür ederim canım 🥰 doğum pozisyonunu alması ile kanala yerleşmesi farklı şeylerdir diye düşünüyorum. Çünkü oğlumun kafasını ultrasonda göremiyorduk biz 😁
Busegulce muhendisanne38 evet canım Farklı şeyler kanala girdiğini hissettin mi ben çok baskı hissediyorum vajinamda