Zuhal1 Inanın şehir ülke hic farketmez heryerde kötü var insanın kalbi kötü çünkü. Hastaneye gittiğimde 5 cm açılmam vardi sancidan ölüyorum muayene icin koridorda dört dönüyorum esimi bile almadılar yanıma tek başıma o koridorda ağlıyorum beklememin sebebi ıçerdeki doktor görünümlü canavarın pogacasini bitirmesi muayene sonra git biraz daha bekle doğumhanede yer yok diyince bende ipler koptu kıyameti kopartinca doğuma götürdüler ah ahh Rabbim hepimize Hayirli doğum nasip etsin 7 haftalık benim tirtilimda gecen hafta duyduk kalp atışını üzülme herseyde bi hayır vardır başka bi doktoru dene mutlaka oluşmuştur kalbi daha net dinletiler:)