1989-- benim gittigim doktor da prof. Ve acibadem fulya tup bebek merkezinin basinda ama muayenehanesi de var ben oraya gidiyorum. Ekstradan yaptigimiz tek sey ikili tarama icin 100₺ vermek oldu simdiye kadar, baska hicbir gereksiz sey yaptirmadi. Dogumda da musaade edecegini sanmiyorum. Dogum icin paketten farkli fiyatlar soyledi bi de bize, onlarin kendi opsiyonlari olabiliyormus az da olsa. zaten bence paket cok mantiksiz pandemide icindekilerin hicbir onemi yok, doktor ayri ve dogumhane kullanim seklinde gitmek en mantiklisi bence