Tgb Kizlar bilmeyen varsa soyleyim https://youtu.be/Ryzzu3GB68Y bu egzersizler cok iyi 36 haftadan sonra yapilmasi tavsiye edilmiyor ama ben 41+2 haftaligim cumartesinden beri 1 parmak yarisi acilma ilerlemedi sanci hic yok onun icin yapiyorum gece ve bugun bunlari yaptim baya faydali ve rahatlatiyor kolay dogum icinmis bence kesinlikle deneyin rahim kaslarinida guclendiriyor 👍
BerilTalay Tgb canım videoda izlerken you shouldn’t yazıyor yani 36. Haftadan sonra yapılmaz bu egzersizler diyor İngilizce olarak bilgilerde videonun içinde. Yine bir bak sende istersen gördüm sana söyleyeyim dedim
Tgb BerilTalay aa hic dikkatimi cekmedi benmi yanlis anladim o zaman 37 haftadan sonrami yapilmaz diyor ama bana cok iyi geldi ya acilma olsun diye ugrasiyorum ondan 🤣🤣
BerilTalay Tgb canım bende açılma olsun diye ugrasanlardanım ondan baya baya bakıyorum her yere evet İngilizce olarak 36dan sonra yapmayın diyor 😊 bu egzersizler çok şişmiş bir karın için çok fazla zaten bence squat egzersizini dene mutlaka bunu yapma
Tgb BerilTalay dur onuda yapiyim aslinda bunlari ben yapabiliyorum zorlanmadim hic sanku sanci belirtilerimde var bugun ama senin dediginede bakiyim ben cok tesekkur ederim ya varya 1 haftadan fazladir artik yapmadigim kalmadi zar zor benim ugrasimla acildi oda yoksa tik yok
BerilTalay Tgb valla herşeyi deniyor insan haklısın açılma olduysa ne güzel devamı gelir darısı da basıma olur insallah canım kolay doğumlarımız olsun bir am önce Allah ın izniyle 😊😊
Tgb BerilTalay amin canim evet oldu yarin tekrar gidiyoruz hastaneye umarim ilerlemistir ins seninkide olur 😊