grmz31 kendini en kötüsüne alıştır sakın yanlış anlama beni, benim de 6.haftamda başladı herkes sabret 12.haftadan sonra düzelir azalır vsvsvs dedi bende eprilam kullanıp buna rağmen kusuyordum şuan 23.hafta bitmek üzere doktorum haftam ilerlediği için prilamı kesti ve ben yine her gün her dakika çıkarmaya devam 😂😂 yani kendini geçti geçecek diye alıştırma ben hep doğurana kadar kusucam diye alıştırdım şuan eminim harbiden de doğurana kadar kusucam galiba benim anamda bana doğum yaptığı gün bile önce kusmuş sonra doğurmuş 😂