Glay123 Mizrakgrkm94 cvp verirseniz sevinirim daha yeni katıldım pek bilgim yok bu postta cok iyi geldi inşallah bi üste yaZdıgımı görursunuz 🤗
Glay123 Bende mete özsarıkana gidicem suan 29 haftalıgım ona başlamayı düsünuyorum valla hastane nedir ne degildir bılmıyorum hakkımzda hayrlsı olsun 🤗
Glay123 Bişe sorucam ilk gebeliğinizmi benım ilk gebeliğim de dogum akşama denk gelirse kadın dogum doktoru oluyor mu haberınız varmı?
Ozgee11 Glay123 Doktorunuza bağlı bazı doktorlar gece çalışmıyor. Bazıları ücret karşılığında geliyor. Bazen ücret farkı da olmuyor direk geliyor
Mizrakgrkm94 Glay123 merhabalar evet ilk.doğumum benmde kendi doktorunuz geliyor.diye biliyroum cunku Atilla hoca geliyor :)
Glay123 Ozgee11 hayır onu kastetmedim hastane buyuk oldugundan haliyle nöbetci kadın dogum doktoru olur herhlde onu bılmedıgımden sordum