Burada bir doğum hikayesinde “normal doğum esnasında ıkınmadan dolayı var olan hemoroidim tenis topu kadar büyüdü, doktora oraya pamuk tıkayın demeyi unutmuşum” diye bir cümle okudum. Çok şaşırdım; hem tenis topuna, hem de pamukla tıkamak diye bir çare olmasına. Siz hiç böyle bir çare duydunuz mu?