ysmkml Merhabalar, birkaç gün önce test yaptım silik çıktı doktora gidip kan verdim sonuçları bekliyorum. Bugün yine test yaptım çok belirgindi. Şuan hamile olup olmadığımı bilmiyorum ama bel ağrım var sizce bu durum normal mi?