31 haftalık hamileyim açlık kan şekerim şeker yuklemesıbde 95 çjtıgı için doktorum evde olçum yapmamı ıstedı. Her sabah aç karnına ölçüyorum. Fakat 98 in altını goremıyorum. 2gndur dıyette uyguluyorum. 1 hafta snra kontrol var dıyetle dusmuyorsa unsılın verıcek kesin. Napıcagımı şaşırdım Artık. Unsilin vurulanlar nereden yapıyonuz?