Aman kızlar erken gitmeyin bana önce boş gebelik dediler 🤕 sonra yolk sac göründü bebek yok 😩sağlıksız gebelik dediler kürtaja almaya kalktılar 🤯gittiğim doktorlar özeldeydi 😰 dün 8+5 de devlet hastanesine gittim şükür bebişim 🤗👶 görüldü 3.7 mm 6+1 haftalık çıktı haftaya kalp atışı için gitcem inşallah duyarım