Sorunuza bir çocuk doktoru olarak cevap veriyorum:riske atmazdım,gördüğüm ve yaşadığım hasta tecrübelerine göre, ama. Doğuma daha var belki açılacak kordon,illaki öyle kalmıyor,bebekler tekrar kordon dolanmasını kendi çabalarıyla açıyorlar ,stres yapmayın,bebek hareketlerini yakından takip edin, bir azalma falan fark ederseniz doktorunuzla iletişime geçin