Merhabalar,22 haftalik hamileyim gecen hafta ayrintili ultrason yaptirdik bebegimin iki ayagida vucuda paraleldi yani kafasiyla ayni hizadaydi. Dr.durus bozuklugu olabilir dedi . Kendi doktorum ise ihtimal olabilir ama bulgular normal dedi. Bugun farkli bir dr.a gittik.Bebegin tek bacagi yukarida teki asagidaydi balerin gibi duruyordu.3 hafta sonrasına randevu verdi ama takip önerdi kalca cikigi olabilir dedi. Bebegi bu durusta olan vrya kalca cikigi yasayan var mi? 3 hafta icerjsinde dusunmeden duramam cunku 😢