Hanımlar merhaba. Benim 2li taramam riskli çıkmıştı paylaşmıştım da doktor nifty testi önermişti istersem amniosentez yapabileceğini söylemişti ama her ne olursa olsun doğuracağım için kafamın karışmasını istemedim ve yaptırmadım. İlk gebeliğimde yaptırmamıştım ama bu kez 3lü tarama yapıldı yinede ama bana yaparken 2li ve 3lü taramaları farklı testler içerdiğini söylemişti. Bakıyorum kıyaslıyor um aynı gözüküyor. Bilgisi olan bana bir şey diyebilir mi? Bukez trisomi 21 düşük risk olarak gözükmüş. İçerikleri aynı mı yoksa farklı testler mi yapılıyor